سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بورل در شهرک‌های صهیونیست نشین با جلیقه ضد گلوله+ فیلم

جورپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز جدیدترین سیاستمدار و مسئول اروپایی است که برای حمایت تمام قد غربی‌ها از رژیم جنایتکار صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است.

بورل با ایلی کوهین وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی هم اکنون سرگرم دیدار از شهرک‌های صهیونیست نشین "بئیری" در اطراف نوار غزه است تا بار دیگر بدون توجه به شهادت بیش از ۱۱۵۰۰ شهروند فلسطینی از جمله زنان و کودکان، بر حمایت اتحادیه اروپا از جنایات این رژیم تاکید کند.

سخنگوی دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در آخرین آمار خود از از افزایش تعداد شهدا به ۱۱۵۰۰ نفر خبر داده که از این تعداد ۴۷۱۰ نفر کودک و ۳۱۶۰ نفر زن هستند.

همچنین ۳۶۴۰ نفر تاکنون مفقود شده اند که ۱۷۷۰ نفر از آن‌ها کودک هستند.

بر اثر حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه تاکنون بیش از ۲۹ هزار فلسطینی نیز زخمی شده اند.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به اظهارات اخیر بورل علیه این جنبش واکنش نشان داد و اعلام کرد که او چتر حمایتی برای رژیم اسرائیل جهت کشتار بیشتر در غزه شده است.

به دنبال آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته، رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی، به بیمارستان‌ها هم حمله می‌کند و با بستن گذرگاهها، مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تأمین برق بیمارستان‌ها شده که این امر منجر به از کار افتادن ژنراتور‌های بیمارستان‌ها و قطع برق و فوت بیماران و زخمی‌های تجاوز اخیر اشغالگران به غزه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین نه تنها در سایه سکوت غربی‌ها بلکه حمایت همه جانبه آن‌ها بویژه با چراغ سبز آمریکا به مراکز درمانی و بهداشتی و بیمارستان‌های غزه بویژه بیمارستان شفاء به عنوان بزرگترین بیمارستان این منطقه یورش برده و زیرساخت‌های غزه را به طور گسترده منهدم کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
الان این یارو بــورل اومده تو باغ یا تو باغ وحش یا تو جنگل ! ؟
علیرضا
۱۵:۲۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
اکثریت مطلق سران غرب نژاد پرستند .
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
بورل که سهل تمام غرب هم بیان غزه هیچ غلطی نمیتوانن بکنن مقاومت فلسطین پیروز انشاءالله
غفار
۱۹:۲۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۲
الله اکبر