اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس، دروغ بودن ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر یافتن سلاح‌های مقاومت در بیمارستان شفا را با ارائه سند و مدرک رد کرد.

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس پنجشنبه شب با برگزاری کنفرانس ویدئویی، دروغ بودن ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر یافتن سلاح‌های مقاومت در بیمارستان شفا را با ارائه سند و مدرک رد کرد.

حمدان در این اسناد تصویری نشان داد که ارتش رژیم صهیونیستی سلاح‌هایی را که در طول جنگ با مقاومت فلسطین در میادین یا جا‌های مختلف بدست آورده است، در داخل کارتن‌هایی وارد بیمارستان شفا کرده و سپس کارتن‌ها را باز و مدعی شده است که این سلاح‌ها را آنجا یافته است.

حمدان با نشان دادن تصاویر این کارتن‌ها گفت که همانطور که شاهد هستید، لیبل‌های کارتن‌ها همان کارتن‌هایی است که ارتش رژیم صهیونیستی آن‌ها را در پوشش مواد غذایی وارد بیمارستان شفا کرده تا سپس بگوید که این سلاح‌ها را از مقاومت در داخل بیمارستان بدست آورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
به نطر من کُل صهیونیسمها شیطان پرست ونژاد پرست مخالف بشریت هستند وهر چه میگویند دروغ است وبهانه آنها حتی مادر وخانواده خود را میکُشند که خود را حق بجانب بگیرند وباپول مزدور میخرند ودر بین الملل به نام خود به ثبت میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۲
خدایا خداوندا ای خدای بزرگ و مهربان هرچه زودتر اسرائیل رو نابود کن
مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۲
حماس واسرائیل هردوجنایتکارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۲
مرگگگگگگگ بر اسرائیل
آخرین اخبار