سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین تسهیلات تکمیلی در دور دوم سفر استانی رییس‌جمهور مورد توجه قرار بگیرد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تصویب مصوبات کافی و قاطعانه برای دریافت تسهیلات در شان بخش صنعت و تولید از مهمترین خواسته‌های فعالان بخش صنایع، معادن و کشاورزی این استان به شمار می‌رود.

شهرام زارع فارسانی گفت: تامین تسهیلات تکمیلی، کمک و مُسَکِّنی برای بخش تولید به شمار می‌رود که انتظار است در دور دوم سفر استانی رییس‌جمهور و اعضای دولت به چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در دور نخست سفر استانی رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری به دلیل خالی بودن جای مصوبه‌های لازم در خصوص پرداخت تسهیلات؛ بانک‌ها اقدامی برای پرداخت تسهیلات در این ارتباط نداشته‌اند و این مساله امروز به عنوان یکی از مشکلات و معضلات تولید استان تبدیل شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در خصوص بخش کشاورزی نیز اظهار داشت: هدلینگ‌های بزرگی از جمله شستا، صندوق بازنشستگی و هلدینگ‌های نیمه خصوصی و خصولتی سراسر کشور در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند این در حالی است که این اقدام در استان انجام نشده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به قابلیت‌های چهارمحال و بختیاری در بخش کشاورزی گفت: سرمایه‌گذاری برای مکانیزه کردن فعالیت‌های بخش گاوداری، گلخانه و تولیدات کشاورزی از جمله مهمترین مطالبات فعالان این بخش در استان است.

زارع یادآور شد: انتظار می‌رود با تلاش مسوولان استان و همراهی دولت در چهارمحال و بختیاری که به استان کشاورزی و دامپروری شناخته شده است شرایط ایجاد صنعت مکانیزه کشاورزی فراهم شود.

وی افزود: با وجود طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، اما هنوز این استان در بحث ایجاد کمپ‌ها و هدلینگ‌های گردشگری بزرگ و هاپ محروم است.

زارع اضافه کرد: تلاش‌هایی در خصوص تالاب بین‌المللی چغاخور انجام شده، اما هنوزبه نتیجه نرسیده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برخی مصوبات و تصمیم‌های آنی در حوزه تجارت و بازرگانی از جمله بازگشت ارز حاصل از صادرات امروز به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.