نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با صدور بیانیه‌ای، مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری را به استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت دعوت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با صدور بیانیه‌ای، مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری را به استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت دعوت کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

خدا را شاکریم که توفیق الهی رفیق راه شد تا بار دیگر در استان ولایتمدار و دلاورپرور چهارمحال وبختیاری این سرزمین یکرنگی و عزت، میزبان رییس جمهور ولایی و مردمی حضرت آیت اله دکتر رییسی و هیئت دولت در دومین سفر استانی باشیم. نگاه ویژه رئیس جمهور به مناطق نیمه برخوردار و استقرار عدالت عمرانی و توسعه‌ای درجغرافیای کشور ستودنی است.


بیشتر بخوانید


اعتبارات و تسهیلاتی که در دور اول سفر‌های استانی به این استان اختصاص یافت و پیگیری‌های بعدی برای اجرائی شدن مصوبات حاکی از همان نگاه ویژه است.

قطعاً دراین سفر هم شاهد مصوبات مؤثر و راهگشا خواهیم بود جوانان و مردان و زنان بصیر وغیور چهارمحال وبختیاری که همیشه وحدت مثال زدنی خود را نشان داده اند روز پنجشنبه ۲۵ آبان هم که میزبان رئیس جمهور محبوب و خدوم خود هستند حضور فعال و یکپارچه دراستقبال خیابانی ودرمصلای بزرگ شهرکرد خواهند داشت و قدردانی خود را از خادمان مخلص و تلاشگر به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر روحیه انقلابی ومهمان نوازی خویش را به منصه ظهور می‌رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار