سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد؛

روز متعادل بازار سرمایه با روند بهتر تک سهم‌ها

وفایی گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار سرمایه  ۲۴۲.۳۰۹ میلیارد تومان بوده که ۴۱۸۱ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی است.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه گفت: درحالی که بازار در حالت انتظاری به سر می‌برد روز نسبتا آرام و متعادلی را پشت سرگذاشت، هرچند تک سهم‌ها روند بهتری گرفته اند. انتشار مجدد نامه‌ای از نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز ابهاماتی را ایجاد کرد که جای تامل دارد. به نظر می رسد رفع این ابهامات و انتشار نرخ تسعیر ارز بانک‌ها می‌تواند محرک خوبی برای روند رو به بالای بازار باشد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز تعداد نماد‌های صف خرید ۶۴ و تعداد نماد‌های صف فروش ۳۱ مورد بود همچنین ۵۶ درصد نماد‌ها در بازه مثبت و ۴۴ درصد از نماد‌ها در بازه منفی به کار خود پایان دادند.

او در ادامه بیان کرد: ارزش کل معاملات امروز بازار سرمایه  ۲۴۲.۳۰۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۱۸۱ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی است و در نهایت شاخص کل با رشد ۲۳۳۱ واحدی به ۲,۰۵۵,۹۶۴ رسید.

گفتنی است امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۴۳  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین انبوه سازی  و فلزات اساسی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.