سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۸۲ درصد تعهد اشتغال در مهاباد محقق شد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: از مجموع ۲ هزار و ۸۱۳ تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، تاکنون ۲ هزار و ۳۲۳ شغل معادل ۸۲.۵ درصد در سامانه رصد ثبت شده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: مهاباد از لحاظ تحقق اشتغال در رتبه چهارم استانی قرار دارد و با ثبت اشتغال‌های ایجاد شده در سامانه، این آمار می‌تواند نسبت سایر شهر‌ها نیز ارتقا یابد.

وی با انتقاد از نحوه پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل در حوزه اشتغال مهاباد افزود: از مدیران شعبه‌های بانکی انتظار داریم از سخت گیری بی مورد در پرداخت وام خودداری و طبق بخشنامه‌های ابلاغی عمل کنند.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: از مجموع ۱۱۲ پرونده معرفی شده به بانک مربوط به مشاغل، تاکنون ۳۱ پرونده پرداخت شده که نشان از عملکرد ضعیف بانک‌های شهرستان دارد.

عباسی اضافه کرد: همچنین ۱۲۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ ابلاغ شده که اغلب به احیای واحد‌های صنعتی و کمک به فعال سازی کارگاه‌های تولیدی تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین تاکید کرد: باید اطلاع رسانی صحیح و کافی جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها صورت گیرد.

پارسال بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال در آذربایجان‌غربی و به تبع آن، شهرستان مهاباد محقق شد که البته امسال، سرعت تحقق بیشتر شده و انتظار می‌رود رقم تحقق اشتغال در استان و شهرستان‌های مختلف طی سال جاری از ۱۱۰ درصد هم فراتر رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.