سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای مصوبات حوزه سلامت

برای اجرای ۱۵ مصوبه حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

داریوش رضایی مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهم حوزه سلامت استان از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور، ۱۵ مصوبه و طرح عمرانی است، گفت: از این تعداد تاکنون ۹ مورد اجرایی شده، پنج مورد در دست پیگیری و یک مصوبه نیز هنوز محقق نشده است.

وی افزود: برای اجرای ۱۵ مصوبه حوزه سلامت استان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

رضایی ادامه داد: از مهمترین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان در حوزه سلامت، اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان‌های بن، سامان و سرخون است که مقرر شد ۲۵۰ میلیارد ریال آن از سوی برنامه و بودجه و ۱۵۰ میلیارد ریال آن از سوی وزارت نفت در سال ۱۴۰۱ تامین شود که تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص و ۲۵ درصد اعتبارات محقق شده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: همچنین ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پایگاه‌های اورژانس و مرکز مدیریت حوادث از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب شد که تاکنون ۴۵ درصد آن محقق شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بهداشتی استان، اظهار کرد: این اعتبار باید به نسبت مساوی از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از محل ماده ۳۷ طی سال‎های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تامین شود که تاکنون یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و پیشرفت اجرای آن به ۷۵ درصد رسیده است.

رضایی، تکمیل طرح الحاقی به بیمارستان هاجر را از دیگر مصوبات مهم سفر استانی رییس‌جمهور به استان عنوان کرد و گفت: برای این طرح ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که تاکنون یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و به پیشرفت ۶۵ درصدی رسیده است.

وی به اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مسکن پزشکان متخصص استان، افزود: تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار از سوی وزارت نفت تامین و تخصیص یافته و این طرح از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار شده است.

رضایی ادامه داد: برای تامین سه دستگاه آمبولانس و کانکس سلامت در شهرستان کوهرنگ نیز ۱۰۰ میلیارد ریال مصوب شده است که این مصوبه در دست پیگیری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.