سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیغ زنی ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان انگوت

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت گفت: ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته تیغ زنی شده است.

شهزاد ثانی در بازدید از محور‌های روستایی این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران۵۰۰ کیلومتر عملیات شانه سازی به صورت دوره‌ای انجام داده اند گفت:از این میزان ۱۰۰ کیلومتر در راه‌های اصلی، ۸۰ کیلومتر درمحور فرعی و ۳۲۰ کیلومتر نیز در راه‌های روستایی انجام شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت با استفاده از ۲۳۰ تن آسفالت عملیات پرکردن گود افتادگی و چاله در راه‌های این شهرستان انجام شده تصریح کرد: در ۷ ماهه گذشته راهداران ۲ هزار متر مربع عملیات لکه گیری هندسه راه انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت در مدت یاد شده زیرسازی و آماده سازی ۲۳ کیلومتر از راه‌های این شهرستان را جهت اجرای آسفالت یادآور شد و اظهار کرد: ۲هزار متر مکعب ازآبشستگی راه‌ها وشانه راه‌ها توسط راهداران مرمت شده است.

ثانی در ۷ ماهه گذشته از شن ریزی، تسطیح و کمپکت ۵۰کیلومتر از راه روستایی شهرستان انگوت خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت یاد شده ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی این شهرستان اجرا شده است.

او افزود: از این میزان ۲ کیلومتر روکش آسفالت در محور فرعی انگوت-قره آغاج، ۲ کیلومتر سروآغاجی، ۳ کیلومتر ادامه زیوه-قباله،۲کیلومتر از مسیر زاویه سنگ و ۲ کیلومتر در راه‌های آنتنی گوده-کهریز و پیرلو انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت در این مدت به خط کشی ۷۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران اشاره کرد و ادامه داد: ۲ مورد از یچ‌های خطرناک و نقاط پر حادثه و پر خطر با حجم ۳۰۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی حذف و اصلاح شده است.

ثانی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد: جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه تاکنون ۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب. ۹ مورد اخطار به متخلفان ابلاغ اخطار و تخریب عبور تاسیسات زیربنایی در حریم ۵ مورد انجام. با ۱۱ مورد از دستفروشان حاشیه راه برخورد و۳۲ مورد از بنر و تابلو‌های تبلیغاتی غیر مجاز نیز در حاشیه راه‌ها جمع آوری شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.