سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره ۸ هزار شهید گیلان به ۱۴۰۴ موکول شد

فرمانده سپاه قدس گیلان از تعویق برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان خبر داد و گفت: زمان کنگره به سال ۱۴۰۴ تغییر یافت.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در جلسه هماهنگی دومین کنگره بین المللی ۸ هزار شهید استان گفت: این کنگره مظهر ایجاد وحدت است.

او با بیان اینکه شهدا متعلق به همه اقشار مختلف مردم هستند، افزود: همه باید در برپایی کنگره شهدا نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ارائه برنامه و کار‌های فاخر و ماندگار در این کنگره تصریح کرد: زمان برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید این استان از اردیبهشت ۱۴۰۳ به سال ۱۴۰۴ تغییر یافت.

سردار دامغانی همچنین با بیان اینکه تاکنون اقدامات موثری برای برپایی این کنگره انجام شده است، گفت: باید با تمام توان مقدمات برپایی باشکوه دومین کنگره بین المللی ۸ هزار شهید گیلان انجام شود.

کنگره شهدا برگ زرینی برای تاریخ گیلان است

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز با اشاره به تعویق دومین کنگره بین‌المللی ۸ هزار شهید استان گفت: برگزاری این کنگره باید با برنامه‌ریزی درخور تبدیل به برگ زرینی برای تاریخ این سرزمین شود.

او افزود: روسای کمیته‌ها برنامه‌های مدون خود را تهیه کنند و در برنامه ریزی برای اجرای باشکوه این کنگره از ظرفیت اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان، جوانان و بانوان باید بهره‌مند شد.

استاندار تصریح کرد: با توجه به اینکه این کنگره بیش از یک سال به تعویق افتاده و قرار است که سال ۱۴۰۴ برگزار شود، همه دستگاه‌ها باید برای بودجه فرهنگی سال آینده خود، برگزاری این کنگره را مدنظر قرار دهند.

نخستین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار شد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله العظمی حسین نوری همدانی سخنرانان ویژه اجلاسیه اصلی این کنگره در میدان شهدای ذهاب رشت بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.