سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق مصوبات صندوق کارآفرینی امید در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰ درصد از مصوبات این صندوق در سفر رئیس جمهور به استان محقق شده است.

پژمان نوروزی اظهار داشت: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری سه مصوبه برای صندوق کارآفرینی امید در نظر گرفته شد.

وی افزود: در این سفر قرار شد صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال بانوان پرداخت کند که تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال یعنی دو برابر مصوبه پرداخت شده است.

نوروزی اضافه کرد: در سفر نخست رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری قرار شد ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۳۹ طرح اشتغال‌زا در استان پرداخت شود که ۱۰۰ درصد اجرایی و عملیاتی شد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: در این سفر همچنین قرار شد صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای نامه‌های مردمی در سفر رییس‌جمهور به استان اختصاص دهد.

نوروزی ادامه داد: براساس این مصوبه ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۰۰ نفر از افرادی که در سفر رییس‌جمهور به استان نامه درخواست تسهیلات داده بودند، پرداخت شد.

گفتنی است؛ ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ادامه سفر‌های استانی خود روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ به‌همراه جمعی از اعضای هیات دولت به چهارمحال و بختیاری سفر کرد تا از نزدیک مسائل این استان را مورد بررسی قرار دهد.

در جریان این سفر ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت و برای طرح‌های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.