سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیمای پاییزی شهر قزوین با کاشت گل‌های فصلی زیباتر می‌شود

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و افزایش زیبایی سیمای بصری شهر کاشت گل‌های فصلی متناسب با فصل پاییز در حال انجام است.

محمد صالح صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: از پارسال تدبیر کاشت گل‌های فصلی در دو نوبت تابستانه و پاییزه برنامه ریزی شد تا با تداوم پایداری گل‌ها و افزایش زیبایی‌های محیط شهری، شهروندان در تمام فصول سال از وجود گل‌های زیبا بهره‌مند شوند. 

صالحی افزود: در طرح گلکاری تابستانه بیش از ۱۰ هزار متر مربع از بستر‌های فصلی کاری میادین، بوستان ها، بلوار‌ها و لچکی‌های شهر، تحت پوشش گلکاری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اقدامات ویژه‌ای که جهت آماده سازی بستر با قارچ کشی خاک، محلول پاشی با مواد مغذی و حذف مستمر علف‌های هرز انجام شد، شاهد ماندگاری و تاب آوری گل‌ها تا فصل پاییز بودیم.   

صالحی گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و افزایش زیبایی سیمای بصری شهر و افزایش روحیه نشاط و شادابی در شهروندان، همزمان با  تغییر فصل، این سازمان کاشت گل‌های فصلی متناسب با فصل پاییز را که جزو گونه‌های مقاوم به سرما و شرایط آب و هوایی شهر قزوین می‌باشد در دستور کار قرار داده و در حال انجام است.

برچسب ها: گل های فصلی ، کاشت گل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.