سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده به کار ۶۲ دستگاه نمک‌پاش جهت راهداری زمستانی

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه گفت : ۶۲ دستگاه نمک‌پاش جهت آمادگی راهداری زمستانی سرویس و آماده به کار شده‌اند.

رضا پیرمحمودی، رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه گفت : در راستای آمادگی راهداری زمستانی، ۵۴ دستگاه نمک‌پاش در سراسر استان سرویس و آماده به کار شده‌اند و ۸ دستگاه نمک‌پاش خریداری شده که به‌زودی جمع ناوگان اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: از نمک‌پاش‌های اسقاطی ۲ دستگاه توسط پرسنل ماشین‌آلات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به‌صورت کامل بازسازی شده که به عنوان پشتیبان به ناوگان راهداری زمستانی اضافه خواهد شد.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری استان کرمانشاه درباره اورهال ماشین‌آلات راهداری، خاطرنشان کرد: طی هفت ماه گذشته اداره ماشین‌آلات نسبت به بازسازی دستگاه‌های فرسوده اقدام کرده که در این اقدامات؛ ۵ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری شامل یک‌دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی هپکو، ۲ دستگاه لودر ۴۴۰۰ ولوو، یک‌دستگاه گریدر کاترپیلار و یک دستگاه تانکر آب‌پاش کامل اورهال شده است.

وی افزود: ۳ دستگاه مایلر با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اورهال هستند و همچنین ۲ دستگاه لودر و۲ دستگاه بلدوزر با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهند رسید.

پیرمحمودی درباره بروزرسانی ناوگان فرسوده، تصریح کرد: با انجام برنامه‌ریزی و کارشناسی‌های انجام شده، یک دستگاه بیل هپکو، یک دستگاه تراگریدر به همراه یک دستگاه آمیکو که تقریبا دچار فرسودگی کامل بوده‌اند بازسازی و به ناوگان ماشین‌آلات اضافه شده‌اند.

وی با اشاره به بازسازی و بهره‌برداری از یک‌دستگاه قیرپاش فرسوده گفت: عملیات بازسازی یک دستگاه مایلر، ۲ دستگاه خودروی بنز تک ۱۰ تن آغاز شده است و به دنبال آن هستیم که در چند ماهه آینده اورهال کامل انجام و به ناوگان خودرویی اضافه شوند. 

پیرمحمودی افزود: امورات تعمیرات و سرویس تمامی ماشین‌آلات به صورت جاری اعم از سبک، نیمه‌سنگین و سنگین هر روزه در حال انجام بوده و در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی اقدام می‌شود، اما فرسودگی و عمر بالای ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه که هر سال در طرح زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد از دغدغه‌های اصلی مدیران و مسئولان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نوسازی آن به عزم ملی و جهادی نیاز دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.