سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواقص ایمنی در کمپ‌های ترک اعتیاد قزوین برطرف شود

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: رفع نواقع ایمنی با هدف جلوگیری از هرگونه مخاطرات و حوادث غیرمترقبه در کمپ‌های ترک اعتیاد این استان ضروری است.

حسن خدابنده سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: برای تحقق افزایش ضریب ایمنی در مراکز کمپ‌های ترک اعتیاد باید هرچه سریع‌تر بازرسی از وضعیت ایمنی و نحوه خدمات درمانی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید در برخی از موارد نسبت به افزایش کشیک شبانه در کمپ‌ها اقدام کرد، خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی استان قزوین باید هرچه سریع‌تر نسبت به نظارت بر خدمات درمانی این مراکز در سطح استان اقدامات لازم را به عمل آورد تا از هرگونه مخاطرات احتمالی پیشگیری شود.

خدابنده به حادثه اخیر آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد شهر لنگرود اشاره کرد و یادآور شد: ارتقا سطح ایمنی، هوشیاری مدیران مراکز و تدوین برنامه کشیک شبانه برای کمپ‌های ترک اعتیاد استان یک امر ضروری بوده و قرار است موضوع در دستور کار جدی تیم نظارتی قرار گیرد و نتایج آن نیز به شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان ارسال شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: افزایش ضریب ایمنی در مراکز ترک اعتیاد استان یک موضوع جدی بوده که در همین راستا نشستی نیز در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شده است.

 هزار و ۳۰۰ معتاد در کمپ‌های ترک اعتیاد (مراکز ماده ۱۶ و ۱۵) استان قزوین تحت مداوا هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.