سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر دفاع:

ایران در زمین و زمان استکبار را شکست داده است

معاون پارلمانی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: خداوند با حمایت و دعای خیر شما مردم همیشه در صحنه نصرت و پیروزی خود را بر مردم غزه و فلسطین کامل خواهد کرد.

 سردار رضا طلایی تیک در مراسم ۱۳ آبان در همدان  با بیان اینکه جبهه حق و باطل همواره در جهان وجود داشته است، افزود: جبهه حق بر محور ایمان توحیدی، جهاد وشهادت شکل گرفته که سعادت دنیوی و اخروی را تضمین می کند و جبهه شیطان و کفر به کمک وسوسه‌های شیطانی نظام استکباری را بنا نهاده و به رهبری آمریکا وصهیونیست‌ها و برخی دول شیطان محور اروپایی در جهان در کشور‌های مختلف ظلم می کند وفتنه‌ها برپا کرده اند.

خطیب مراسم ۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی در ادامه با بازگو کردن تاریخ ۷۰ سال گذشته کشور گفت: وقتی استعمار پیر رفت و آمریکا جایگزین پشتیبانی استبداد داخلی و حکومت طاغوت شد ما همواره از آمریکا کارنامه‌ای جز ظلم، ستم و بیداد چیز دیگری شاهد نبودیم، کاخ سفید شاه را تا بن دندان مسلح کرد و او را به وابسته‌ای سیاسی، نظامی و اقتصادی بدل کرد.

او تأکید کرد: اما از آنجا که مردم ایران هیچگاه ظلم پذیر نبوده و نیستند از دهه ۳۰ قیام‌های مردمی، اسلامی آغاز شد تا اینکه شاخ آمریکا پس از فروریختن کاخ آرزوهایش در فرار شاه از کشور و با تسخیر لانه جاسوسی در کمتر از یکسال از پیروزی انقلاب اسلامی شکست و ریشه استکبار با واژگونی رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی برای همیشه کنده شد.

سردار طلایی نیک گفت: هرچند پسمانده‌های رژیم شاه و حامیان خارجی شان دست از ترور و ظلم و جور در کشور برنداشتند، اما پیروز میدان مردم ایران بودند به طوریکه امروز که روز ملی استکبار ستیزی نه تنها از ابعاد ملی فراتر رفته بلکه در مسائل مذهبی و بین المللی هم به جریانی غالب تبدیل شده است، بطوری که جهان آزادی خواه وحق طلب امروز مید اند نباید در مقابل ظلم وستم ایستاد و ساکت و ساکن بود و این مهمترین عامل پیروزی جبهه حق طلبان جهان است.

سخنران مراسم ۱۳ آبان در همدان افزود: تکلیف دینی داریم که ساکت ننشینیم و به دخالت‌های زور گویان در مسائل دنیا خاتمه دهیم.

او از مردم همدان به ویژه جوانان و نوجوانان به نیکی یاد کرد که در تمام رویداد‌ها هوشیارانه حضور تاثیرگذار دارند و با اقتدای به شهید فهمیده‌ها و ۸ هزار شهید استان در کنار دیگر مردم حق طلب، صد‌ها توطئه و فتنه آمریکا را ناکام گذاشتند زیرا که آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها، تجزیه طلبی‌ها، جنگ تحمیلی، جنگ نفتکش‌ها در خلیج فارس و جنگ‌های نیابتی در منطقه در صدد بوده و هست تا کام مردم را تلخ کند، اما عزت روزافزون مردم و میهن اسلامی نشان آشکاری از شکست و ناکامی اوست.

معاون پارلمانی وزارت دفاع تصریح کرد: ملت ما اکنون الگوی مبارزه با استکبار در جهان شده است و دشمن با همه حماقتش فهمیده که این مردم و نظام از بین رفتنی نیستند و می خواهد هر طور که شده دست کم سرعت رشد و توسعه ما را کم کند، هر چند که ملت در مبارزه با استکبار اوج گرفته و دشمن خوار و زبون شده است.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، هویت اسلامی، اتکای به قدرت مردم و بسیج مردمی را از جمله عوامل پیروزی مردم در مقابل جبهه استکبار برشمرد و گفت: جهاد معنوی و مادی و تبعیت از ولایت و رهبری مهمترین رمز پیروزی مردم است.

سردار طلایی نیک به جنایات آمریکا و اسرائیل در غزه اشاره کرد و گفت: در مواجهه با این واقعه یک خط سازش و انفعال داشتیم و یک خط مقاومت و مبارزه که بنا بر وعده الهی که حق و حقیقت همواره پیروز است مردم فلسطین و جبهه مقاومت به ایران تأسی کردند و امروز دیگر با سنگ مبارزه نمی کنند و روی پای خویش ایستاده اند و با تجهیزات نظامی خودساخته، رفتن اسرائیل را نزدیک تر کرده اند.

او با بیان اینکه قله آزادی قدس نزدیک است، گفت: اسرائیل رفتنی است و این واقعیت چند سالی است که از زبان خود مسئولان صهیونیست‌ها هم شنیده می شود، فرار نظامیان از ارتش، اعتیاد فراگیر در میان نظامیان و مهاجرت معکوس از سرزمین اشغالی نشانه افول اسرائیل و پیروزی مقاومت است.

معاون وزیر دفاع تصریح کرد: طوفان الاقصی شکستی بر صهیونیست‌ها تحمیل کرد که به گفته رهبر معظم انقلاب جبران ناپذیر است، امروز دیگر گروه‌های اسلام از حماس گرفته تا حزب الله، حریف اسرائیل هستند و از گوشه گوشه جهان تکلیف مداران آماده پیوستن به جبهه مقاومت هستند و خودباوری ایمانی، باعث شده تنفس مصنوعی آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه برای نجات اسرائیل راه به جایی نبرد و فروپاشی داخلی سرعت بیشتری پیدا کرده است.

سردار طلایی نیک افزود: کودک کشی و آواره کردن صد‌ها و هزاران غیرنظامی بی جواب نخواهد ماند و خون مظلوم سرانجام ظالم را بر زمین خواهد زد.

سخنگوی وزارت دفاع در پایان مراسم روز دانش آموز و روز ملی استکبارستیزی تصریح کرد: هر چند آمریکا قطعنامه‌های علیه اسرائیل را وتو می کند، اما همبستگی جهانی اسلامی عاقبت موجب پیروزی فلسطین و شکست اسرائیل کودک کش می شود.

برچسب ها: 13 ابان ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.