سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوای زنجان تا هشت درجه کاهش می‌یابد

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: دمای استان از صبح روز یکشنبه بین چهار تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان  با بیان اینکه استقرار توده هوای سرد در شهرستانهای طارم، ابهر و خرمدره بیش از نقاط دیگر خواهد بود،‌ گفت: امروز هم شرایط جوی در مناطق مختلف این استان ناپایدار است و بارش هایی را در برخی نقاط شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد:‌ از فردا یکشنبه سامانه بارشی فعال از این منطقه خارج خواهد شد و تا آخر هفته جاری آسمان استان صاف و گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.

سلطانی اظهار داشت:‌ طی شبانه روز گذشته شهر دندی با دمای هوای ۶.۹ درجه خنکترین و گیلوان با ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان زنجان بودند.

وی دمای فعلی هوای شهر زنجان را ۹ درجه سانتیگراد بیان کرد و اظهار داشت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۹ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۲ و ۲۰ درجه، خرمدره ۱۱ و ۱۸ درجه، آببر ۱۹ و ۲۵ درجه، سلطانیه هشت و ۱۶ درجه، قیدار هشت و ۱۶ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، وضعیت هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.