سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی دیدن سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در همدان

سخنرانی سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با موضوع شهدای راه قدس به طور زنده در سالن سینمای مجتمع فرهنگی آوینی پخش شد.

در این برنامه که به همت هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان همدان انجام شد، گروه‌های مختلف مردم این سخنرانی مهم را به طور زنده در سالن سینمای مجتمع فرهنگی آوینی همدان تماشا کردند.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخشی از سخنان خود در مراسم پاسداشت یاد شهدای حزب الله که در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، گفت: به خانواده‌های شهداء می‌گویم که به لحاظ انسانی، اخلاقی و دینی هیچ نبردی به لحاظ اینکه کاملا شرعی است، مانند نبرد با صهیونیست‌ها نیست.

سیدحسن نصرالله گفت: امروز یاد شهدای مقاومت اسلامی و حزب الله در لبنان، شهدای گردان‌های لبنانی مقاومت اشغالگری اسرائیل، شهدای گردان‌های القسام در لبنان، شهدای گردان‌های القدس در لبنان، شهدای غیرنظامی که مظلومانه به دست صهیونیست‌ها شهید شدند که از جمله خبرنگاران و روزنامه نگاران نیز در آن‌ها دیده می‌شود گرامی می‌داریم، ابتدا به خانواده‌های شهدای لبنانی و فلسطینی تبریک می‌گوییم که عزیزانشان این نشان افتخار الهی را دریافت کردند و به مناسبت از دست دادن آن‌ها تسلیت می‌گوییم.

برچسب ها: غزه ، سیدحسن نصرالله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.