سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

پیروزی با مقاومت محقق می‌شود

آیت الله ناصری گفت: ایران، لبنان، عراق و سوریه با مقاومت به پیروزی دست یافتند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز به تبیین وقایع تاریخی این روز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پرداخت و از همه مردم دعوت کرد در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

او با اشاره به مقاومت امام خمینی در برابر توطئه‌های دشمن و همچنین ایستادگی رهبر معظم انقلاب در مقابل نقشه‌ها و فشار‌های دشمن افزود: همین مقاومت‌ها بود که جوانان ما در سوریه، عراق، لبنان و ایران را موفق و پیروز کرد.

امام جمعه یزد تأکید کرد که خداوند وعده داده که اگر مقاومت کنید، پیروز می‌شوید و در مقابل، اگر در جنگ اقتصادی و توطئه‌های دشمن مقاومت نکنیم، شکست می‌خوریم.

او ادامه داد: دختران ما هم باید در مقابل وسوسه‌ها و توطئه‌ها علیه دین و حجاب مقاومت کنند. مسئولان نیز تدبیر، مقاومت و برنامه ریزی داشته باشند تا در کار‌ها موفق شوند.

نماینده ولی فقیه به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: فرهنگ دینداری، خداخواهی و معرفت خداوند باید در ما نهادینه شود. دانش آموزان ما باید با خدا آشنا شوند و با عبادت و معرفت و شناخت خداوند رشد کنند.

ناصری یکی از برنامه‌های دشمن را هدف قراردادن فرهنگ عنوان کرد و گفت: دشمن می‌خواهد فرهنگ ایثار، نماز و احترام به پدر و مادر را از ما بگیرد.

او از شورای فرهنگ عمومی خواست با برنامه ریزی مناسب و با جدیت در راستای فرهنگ عمومی تلاش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.