سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق ۸۰ درصدی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تحقق ۸۰ درصدی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ با حمایت از حضور ۸۰ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی در ۷ ماه اول سال جاری خبر داد.

هاشم علایی از حمایت مالی این شرکت برای حضور ۸۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی در ۷ ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار داشت: حمایت مالی از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع است تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی و توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

او با بیان اینکه در ۷ ماهه نخست سال جاری از حضور ۸۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی حمایت مالی شده است، خاطرنشان کرد: با مجموعه حمایت‌های انجام شده، شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌ها نسبت به سال ۱۴۰۱ و تحقق ۸۰ درصدی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ تاکنون هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود.

علایی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران انجام می‌شود شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.