سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معابر درون شهری و بیرون شهری کرمانشاه لغزنده است

رئیس مهندسی ترافیکی پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : تمامی معابر درون شهری و بیرون شهری به علت بارندگی‌هایی که از دیروز و امروز صبح داشتیم، لغزنده است.

نوری رئیس مهندسی ترافیکی پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : تمامی معابر درون شهری و بیرون شهری به علت بارندگی‌هایی که از دیروز و امروز صبح داشتیم، لغزنده است؛ لذا به رانندگی توصیه می‌شود دقت لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند. 

وی رانندگی در شرایط لغزندگی و بارانی را متفاوت توصیف کرد و افزود: به علت وجود یک لایه از آب روی لاستیک و سطح آسفالت اصطکاک کمتر می‌شود و فاصله توقف خیلی بیشتر می‌شود. هر چه سطح جاده لغزندگی بیشتر و سرعت خودرو بیشتر، کنترل خودرو سخت‌تر می‌شود.

 رئیس مهندسی ترافیکی پلیس راهور استان کرمانشاه و از رانندگان خواست به علت بارندگی و لغزندگی جاده‌ها عجله نکنند و افزود: رانندگان فاصله طولی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی افزود: رانندگان با توجه به وضعیت‌های جوی، راه و خودرو؛ شرایطی را برای رانندگی انتخاب کند که توانایی کنترل خودرو را داشته باشد 

نوری اضافه کرد: اگر هم تصادفی خسارتی اتفاق می‌افتد رانندگی خودرو‌ها را تا هنگامی که پلیس در محل حاضر می‌شود به کنار بکشند تا سبب ترافیک نشوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.