سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای پادگان شهید قاضی با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران

بمناسبت سالروز شهادت اولین شهید محراب، مراسم یادواره شهدا در پادگان شهید آیت الله قاضی طباطبایی برگزار شد.

 مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم یادواره شهدای در پادگان شهید آیت الله قاضی طباطبایی گفت: شهدا محور انسجام و وحدت بودند و با نثار خون پاکشان ایران اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کردند. 

سرتیپ دوم پاسدار خسرو عروج با بیان اینکه شهدا و رزمندگان درس ایثار و شهادت را از مکتب سید الشهدا آموخته بودند افزود: رزمندگان دفاع مقدس و شهدا با ایمان قلبی به نهضت عاوشرا، ایمه اط‌ها و همچنین اعتقاد قلبی به ولایت فقیه در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند واینک عزت ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداست. 

وی با بیان اینکه وصیت شهدا الگوی بسیار درخشانی برای عزت و سربلندی ایران اسلامی است گفت: عمل به وصیت شهدا موجب تقویت باور‌های دینی و انقلابی می‌شود و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

سرتیپ دوم پاسدار عروج تصریح کرد: تبیین وصیت نامه شهدا برای نسل جوان یک تکلیف انقلابی و شرعی است.

وی با محکوم کردن جنایات اسرائیل در کشاور مردم بی دفاع غزه خاطر نشان کرد: آمریکا شریک جرم جنایات اسرائیل در غزه است و عاملان جنایات حمله به مردم مظلوم فلسطین باید محاکمه شوند. 

 مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: به برکت حضور انقلابی مردم در صحنه و برخورداری از همچنین نعمت بزرگ ولایت فقیه و بالا بودن توان نظامی ایران اسلامی به یک ابرقدرت بزرگ در دنیا تبدیل شده و هیچ قدرتی در دنیا جرات حمله به ایران اسلامی را ندارد 

در پایان این مراسم از پدران، مادران و خانواده‌های شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت و شهدای جنگ تحمیلی تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.