سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سرعت خروج کالا‌ها از انبار اموال تملیکی کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بازدید از انبار‌های اموال تملیکی استان، گفت : سرعت خروج کالا‌ها از انبار اموال تملیکی کرمانشاه افزایش یابد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بازدید میدانی از انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان بر خروج برخی کالا‌هایی که تنزل کمی و کیفی دارند تاکید کرد و گفت : در این بازدید مشخص شد ضرورت نگهداری برخی از کالا‌ها وجود ندارد و در کمترین زمان ممکن باید تعیین تکلیف شوند.

وی با اینکه در جریان روند تعیین تکلیف پرونده‌های قاچاق، قضائی و متروکه قرار گرفت، افزود: خوشبختانه در انبار‌های اموال تملیکی استان کرمانشاه موضوع حاد و نگران کننده‌ای وجود ندارد و کار‌ها بر اساس روال قانونی انجام شده و در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اعلام رضایت از وضعیت انبار‌ها به ضرورت تصمیم گیری و پیگیری به موقع مراجع ذی ربط در راستای کاهش پرونده‌ها تاکید کرد و با تماس تلفنی با برخی مراجع ذی ربط دستورات قانونی لازم در خصوص برخی اقدامات و تصمیم گیری‌ها صادر و یادآوری کرد: در ارتباط با کالا‌های سریع الفساد حتماً اقدام سریع و عاجل صورت گیرد تا از تضییع آن‌ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه سازمان اموال تملیکی کرمانشاه در بحث تخلیه و توزیع کالا‌های موجود در انبار‌ها وضعیت مطلوبی دارد و در حال حاضر رسوب کالا در این انبار‌ها تقریباً به صفر رسیده و تنها تعدادی دستگاه ماینر وجود دارند که آن هم به دلیل اینکه هنوز تصمیم گیری در مورد وضعیت آن‌ها صورت نگرفته، بلاتکلیف مانده‌اند.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل با توجه به برخی ناهماهنگی‌ها خواستار افزایش سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف استانی شد.

وی با قدردانی از زحمات و حمایت دستگاه قضائی استان، گفت: تسریع صدور آرای قطعی پرونده‌های قاچاق و قضائی به روند کار سازمان اموال تملیکی سرعت می‌بخشد و از رسوب کالا‌ها جلوگیری می‌کند و خواستار تسریع در روند تعیین تکلیف پرونده‌ها شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.