سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

دلسوزانه در عرصه فرهنگ باید قدم برداریم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سؤال مردم از ما مسئولان این است که اسلام چه زمانی اجرا می‌شود، گفت: مردم از اسلام خسته نمی‌شوند و ما مدیران باید دلسوزانه در عرصه فرهنگ قدم برداریم.

آیت الله  عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با  روسای کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا‌های اسلامی خراسان جنوبی گفت: انسان به مرور دچار می‌شود.

او با بیان اینکه آفت‌های جسمی انواع بیماری‌ها است،  افزود: اما آفت‌های روحی به انسانیت لطمه وارد کرده و صفات انسانی از افراد گرفته می‌شود که باید نسبت به این موضوع حساس بود.

آیت الله عبادی بیان کرد: آیا برای آفت‌های روحی که انسانیت را از ما می‌گیرد برنامه ریزی کرده و نسبت به آن حساسیت داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امراض روحی به هیچ وجه با امراض و بیماری‌های جسمی قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: به راستی کدام بیماری جسمی به اندازه کشته شدگان جنگ جهانی اول و دوم و جنگ خلیج فارس و جنایت‌های داعش و … جان انسان‌ها را گرفته است.

او یادآور شد: برخی بیماری جسمی نیز به مسائل فرهنگی و بی فرهنگی‌ها ارتباط دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروزه گرگ‌های صهیونیستی به جان مردم فلسطینی و غزه افتاده‌اند، یادآور شد: گرگ‌های دیگری در قالب سیاستمداران برخی کشور‌های غربی از این صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند که این بزرگترین میکروب فرهنگی جهانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروزه حتی یهودی‌های ایران و جهان نسبت به جنایت‌های صهیونیست‌ها اعتراض می‌کنند.

او با بیان اینکه انسان در ذات خود یک موجود فرهنگی است و نمی‌توانند از این تعریف خارج شود، افزود: حتی یک انسان منحط در واقع از یک عقیده و فرهنگ منحط برخوردار است.

آیت الله عبادی یادآور شد: نمی‌توان در حوزه فرهنگی کم کاری کرد و بعد خودمان از شرایط گلایه داشته باشیم.

او  با تأکید بر اینکه سؤال مردم از ما مسئولان این است که اسلام چه زمانی اجرا می‌شود، گفت: مردم از اسلام خسته نمی‌شوند و ما مدیران باید دلسوزانه در عرصه فرهنگ قدم برداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.