سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه میلیاردی متخلفان صنفی در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در نیمه نخست امسال متخلفان صنفی به پرداخت یک هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: پنج هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلف واحد‌های صنفی در نیمه نخست امسال رسیدگی انجام شد که در مجموع متخلفان به پرداخت  یک هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: امسال ۳۸۵ تیم گشت سیار به ۲ هزار و ۲۲۰ واحد صنفی سرکشی کرده اند که از این تعداد ۴۴ درصد واحد‌ها دارای تخلف شناخته شدند.

حسن پور صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ امنیت و آرامش بازار را اولویت این مرجع برشمرد.

وی افزود: ۳۳۵ فقره گزارش مردمی با مراجعه مستقیم شکات توسط میز خدمت، ثبت، رسیدگی و با مصالحه طرفین پایان یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: اصلاح نرخ نامه واحد‌های پذیرایی اقامتی با همکاری میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، برگزاری جلسات دادرسی الکترونیکی محکومان زندانی با همکاری اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی، نظارت و پایش واحد‌های درمانی با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی، انجام بازرسی از انبارها، کشتارگاه ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نظارت بر واحد‌های بزرگ خدماتی تولیدی با در نظر گرفتن شعار سال، نظارت بر پایانه‌های مسافربری و اقلام مورد نیاز زائران و اماکن اقامتی در ایام اربعین، نظارت بر کالا‌های مصرفی آغاز سال تحصیلی را از جمله اقدامات دیگر برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.