سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال تدریجی اینترنت در نوار غزه

پس از قطع کامل شبکه ارتباطی نوار غزه، خبرنگاران می‌گویند که شبکه ارتباطی در مناطق مرکزی و جنوبی غزه به صورت تدریجی متصل شده است.

خبرنگار المیادین در غزه روز یکشنبه گزارش داد که شبکه ارتباطی پس از قطع کامل تدریجا از روز گذشته به مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه بازگشته است.

این خبرنگار با اشاره به اینکه ارتباط در شهر غزه و شمال نوار غزه همچنان قطع است، خاطرنشان کرد: با بازگشت نسبی ارتباطات و اینترنت به نوار غزه، گستردگی کشتار‌های اشغالگران طی دو شب گذشته شروع به آشکار شدن است.

روز شنبه شرکت‌های مخابراتی فعال در مصر آمادگی خود را برای ارائه خدمات مخابراتی به ساکنان غزه که همزمان با تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار توقف در اینترنت و خدمات ارتباطی شده‌اند، تایید کردند. به گفته منابعی که با CNN صحبت کردند، بین مقامات مصری و همتایان فلسطینی آن‌ها صحبت در این خصوص شد.

 این امر پس از آن صورت گرفت که شرکت مخابرات فلسطین در روز جمعه اعلام کرد که با توجه به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تمام خدمات ارتباطی و اینترنتی با نوار غزه متوقف شد. این سازمان تاکید کرد که بمباران شدید باعث نابودی تمامی مسیر‌های بین المللی باقی مانده شده که غزه را به جهان متصل می‌کرد.

هلال احمر در خان یونس در جنوب نوار غزه نیز اعلام کرد که به دلیل بمباران و نبود ارتباطات، کار آمبولانس  ها به طور کامل فلج شده است و خاطرنشان کرد که شهروندان مجبور شدند مسافت طولانی را زیر بمباران پیاده‌روی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.