سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خیر مدرسه ساز در دانشگاه صنعتی سهند

طی مراسمی از کریم مردانی آذر خیر مدرسه ساز و نیکوکار برجسته کشوری در دانشگاه صنعتی سهند تجلیل شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز در دانشگاه صنعتی سهند گفت: باید افراد بزرگی مانند کریم مردانی آذر به‌ عنوان الگو در جامعه معرفی شوند تا در آینده شاهد رشد و ظهور افرادی مانند وی در جامعه باشیم.

آقای ذاکری با تاکید بر لزوم تربیت دانشجویان کارآفرین در مراکز دانشگاهی گفت: تربیت نیروی انسانی در دانشگاه‌ها باید منتج به خروج فارغ التحصیلان فناور محور شود که خود محور اشتغال در جامعه شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی سهند هم به اهداف و رسالت این دانشگاه به عنوان نخستین دانشگاه صنعتی مولود انقلاب در رفع نیاز‌های صنعتی منطقه اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنعتی سهند با وجود اساتید و دانشمندان توانمند آمادگی لازم برای همکاری با صنایع برای رفع نیاز‌های فناورانه را دارد.

آقای فاتحی فر با بیان اینکه به علت کمبود اعتبارات دولتی چندین طرح عمرانی در این دانشگاه ناقص مانده است ابراز امیدواری کرد با کمک خیران ساخت خوابگاه‌های نیمه‌کاره دانشجویان دختر و خوابگاه متاهلین دانشگاه به اتمام برسد.

وی افزود: در خرید و تامین تجهیزات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه  به علت محدودیت منابع مالی مشکل داریم که امیدواریم با حمایت خیران این مشکل نیز مرتفع شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.