سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر کشوری در زمینه آموزش برای دانشگاه علوم پزشکی کرمان

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کسب رتبه برتر کشوری این مدیریت در زمینه آموزش و پیگیری بیمار خبر داد.

 پروین منگلیان گفت: در سمینار کشوری آموزش و پیگیری بیماردانشگاه علوم پزشکی کرمان و واحد آموزش و پیگیری بیمار بیمارستان شهید باهنر به عنوان واحد برتر کشور معرفی شد.

وی افزود: این مراسم دوم آبان ماه جاری در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران و با حضور دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیر کل مدیریت بیمارستانی و تعالی بالینی معاونت درمان و مدیر کل دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر معاونت بهداشت وزارت متبوع برگزار شد.

وی اظهار کرد: واحد آموزش و پیگیری بیمار مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر در راستای ارتقای شاخص‌های عملکردی از جمله میزان بستری مجدد، مراجعه‌های غیر برنامه‌ریزی شده به اورژانس و رضایتمندی بیمار و خانواده مقام برتر کشوری را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: واحد‌های آموزش و پیگیری بیمار در بیمارستان‌ها در راستای تغییرات جمعیتی و الگوی بیماری‌ها در طی سال‌های گذشته و به تبع آن افزایش گروه سالمندان، افزایش بار بیماری‌های مزمن و صعب العلاج و ضرورت توجه به سواد سلامت جامعه و بیماران تاسیس شده است.

منگلیان اظهار کرد: در بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و همچنین تعدادی از بیمارستان‌های خصوصی شهر کرمان این واحد راه اندازی شده است.

وی گفت: در سطح کشوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان موفق شده در بیمارستان‌های خود و تعدادی بیمارستان خصوصی این واحد را راه اندازی کند.

 

برچسب ها: بیمارستان ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.