سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت افسران سپاه پیشرفت صورت گرفت؛

ارائه بیش از ۱۲۱ هزار نفر ساعت آموزش به دانش آموزان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ارائه بیش از ۱۲۱ هزار نفر ساعت آموزش به دانش آموزان به همت جهادگران خبر داد.

حسنی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آموزش ۱۲۱ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت به دانش آموزان استان در ۳ هزار و ۴۳۰ نفر روز کاری به همت ۲۴۵ جهادگر معلم و دانشجومعلم عضو گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت استان خبر داد.

او افزود: امسال اجرای برنامه آسیب شناسی فعالیت جهاد آموزشی، احصای دانش آموزان و مدارس جامعه هدف، نیاز سنجی آموزشی و پرورشی و برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی برای معلمان جهادگر، مهم ترین رویکرد معاونت آموزش ابتدایی است.

حسنی با اشاره به همکاری بسیج سازندگی استان در برگزاری آیین تجلیل از فعالان جهادی تعلیم و تربیت خراسان جنوبی، تصریح کرد: اردو‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت طی ۳ مرحله برگزار شده و مرحله چهارم آن از ۱۳ آبان و همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اظهار کرد: طی جلسات مختلف برنامه‌های بازخوردی برگزاری این اردو‌ها تجزیه و تحلیل شده و کارنامه‌های دانش آموزان شرکت کننده در این ادوها، برای ارائه خدمات بهتر و  اتخاذ تصمیمات مطلوب به طور مستمر مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته او حمایت، پشتبانی و نظارت ۳ رکن اساسی در برگزاری اردو‌های جهادی و مهم‌ترین شاخص در فرایند تعلیم و تربیت به شمار می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.