سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد:

جنگ غزه را در اصل آمریکا اداره می‌کند

امام جمعه مشهد گفت :جنگ و بمباران غزه را در اصل آمریکا مدیریت و اداره می‌کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: امروز کشتار کودکان غزه و تخریب ساختمانهای فلسطینیان و جلوگیری از ارسال کمک به آنها را آمریکا رقم می زند.

وی ادامه داد:جنگ در سرزمینهای اشغالی در اصل آن زمان که به سرزمینهای مسلمانان تهاجم شد شروع شده است و دولتهای غربی با ایجاد اسراییل به دنبال براندازی اسلام و جنایت علیه مسلمانان بودند.

امام جمعه مشهد گفت:جنگ غزه، جنگ همه مسلمانان است و باید با همه امکانات دولت و حکومت و مردم آماده باشیم تا به مجرد صدور فرمان حکیمانه از سوی رهبر انقلاب، به کمک فلسطین و غزه بشتابیم.

علم الهدی افزود:رژیم اسراییل در حال متلاشی شدن در درون خودش است و حضور روسای کشورهای شرور در سرزمین های اشغالی نشانه نگرانی آنها از متلاشی شدن رژیم صهیونسیتی است.

وی اضافه کرد: این روزها در کنار همه مسایلی که در کشور داریم اما در چنین شرایطی رهبر انقلاب مساله اول کشور را فلسطین دانستند و لذا باید عمده توجه ما به این حوزه باشد.

امام جمعه مشهد گفت: در جنگ جهانی دوم مساله کدخدایی دنیا مطرح شد ولی آن کشورها از حضور یک ایدئولوژی قوی به نام اسلام برای به چالش کشیدن این روند به شدت نگران بودند چرا که مسلمانان به مهدویت و حاکمیت خدا و نماینده او بر جهان اعتقاد دارند از این رو دولتهای استعماری غده سرطانی اسراییل را میان کشورهای اسلامی به وجود آوردند تا بتوانند از توسعه اسلام انقلابی جلوگیری کنند.

علم الهدی افزود: عمده هدف تشکیل اسراییل این بود که با کدخدایی بر کره زمین و حاکمیت جهانی، اندیشه ای که زور و زر را نشناسد امکان عرض اندام نداشته باشد.

وی ادامه داد:آواره کردن، سرکوب و قتل عام مسلمانها از اقدامات رژیم صهیونسیتی بوده و هست و تنها هدفش جلوگیری از توسعه اسلام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگرچه اسراییل با ترفند توانست بر عربها مسلط شود اما نتوانسته است بر اسلام غلبه کند و این جنگ ، جنگ بین اسلام و کفر است و ما مسلمان هستیم و در طرف مقابل اسرائیل قرار داریم.

علم الهدی افزود: ما برای متلاشی کردن این غده سرطانی در دل کشورهای اسلامی وظیفه داریم و باید با آن مقابله کنیم.

برچسب ها: نماز جمعه ، جنگ غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.