سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل موسسه رویش مهر و مدیرکل آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در تفاهم نامه‌ای که بین موسسه رویش مهر و اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به امضا رسید؛ موسسه یادشده دوره‌های توانمندسازی برای معلمان استان برگزار می‌کند.

 حسن بروشکی  مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه هم اندیشی با مسئولین مؤسسه رویش مهر، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود آموزش و پرورش استان، از حسن نظر و همراهی و دلسوزی مجموعه‌های خیریه بویژه موسسه رویش مهر در راستای مدرسه یاری و نگاه بلند آنان به تحقق عدالت آموزشی تقدیر  کرد.

وی گفت: سعی خواهیم کرد با فراهم کردن بستر‌های مناسب، زمینه رشد علمی دانش آموزان و به روز بودن دانش معلمان را با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی مهیا کنیم.

 رئیس هیأت مدیره موسسه جهادی رویش مهر نیز بیان داشت: موسسه جهادی رویش مهر در راستای تعهد برای پیشرفت همه جانبه و توسعه عدالت آموزشی و تربیتی در مناطق کم برخوردار، اهداف، ارزش‌ها و مأموریت‌هایی در دستور کار دارد تا با رویکرد دوطرفه برای پیشرفت آموزشی استان اقدامات مهمی انجام دهد.

اعتصام گفت: این موسسه در راستای اهداف اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روحیه جهادگرانه، در استان و بلوچستان فعالیت خواهد کرد.

 مدیرعامل مؤسسه رویش مهر نیز به بخشی از فعالیت‌های جهادی این موسسه اشاره کرد و بیان داشت: این موسسه در حوزه سیستان و شهرستان چابهار از آبان ماه سال جاری شروع به کار می‌کند و برای مدیران و معلمان مناطق یاد شده دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مهارت افزایی برگزار می‌کند.

صمیمی آموزش به مدیران و معلمان مناطق کم برخوردار از طریق نیازسنجی‌های علمی، ترویج الگو‌های اجرایی برتر آموزشی و تربیتی، بومی سازی و بهینه سازی طرح‌های نوین آموزشی در مدارس را از اهداف موسسه جهادی رویش مهر عنوان کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.