سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار زنجان:

ستاد برف‌روبی شهرداری زنجان مشتری ندارد

شهردار زنجان گفت: طرح مناقصه ستاد برف‌روبی شهر زنجان مشتری ندارد و فقط یک موسسه در آن شرکت کرد.

علیرضا فیروزفر روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه برف‌روبی شهری در ۲ دوره گذشته در مقایسه با سال‌های قبل روند خوبی داشته است، گفت: هزینه‌های خواب ماشین آلات در سه چهار سال پیش بالا بود اما در این دوره‌ها این میزان تقریبا به تعدیل و به تعادل رسیده است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در دسترس بودن دستگاه‌ها و ماشین‌آلات یک ضرورت است، اظهار داشت: شهرداری زنجان در بحث هزینه‌ کردها کمال دقت را دارد و تا جایی که ممکن است در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند.

فیروزفر تصریح کرد: باید از سپاه پاسداران نیز تشکر کرد چراکه برخی از ماشین‌آلات مورد نیاز از طریق سپاه و بدون دریافت هزینه‌ای تامین شده بنابراین صرفه‌جویی توسط شهرداری در حال انجام است.

شهردار زنجان با بیان اینکه خواب ماشین‌آلات زمستانی اجاره شده صرفا خواب نیست و یک آمادگی است، اضافه کرد: در مواقع خواب از این ماشین آلات برای انجام اقدامات عمرانی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ خطرپذیری در برف‌روبی قابل پذیرش نیست، یادآورشد: میزان بارش‌ها در زمستان مشخص نیست و نباید در خصوص قرارداد این لایحه ریسک کرد.

فیروزفر خاطرنشان کرد: موضوع بعدی این است که ۹۰ میلیارد ریال برای رفع برف‌روبی شهر زنجان و حل مشکلات و ایجاد آرامش رقمی نیست.

وی در ارتباط با حمل و نقل شهری نیز گفت: هر تعداد اتوبوس که اضافه شود؛ به مناطق محروم اختصاص داده خواهد شد، چراکه برنامه و اولویت ما این مناطق است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.