سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله موشکی صهیونیست‌ها به فرودگاه حلب و دمشق

رژیم صهیونیستی برای چندمین بار در یک ماه جاری به فرودگاه‌های بین‌المللی سوریه حمله موشکی کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد که بامداد امروز (یکشنبه) فرودگاه های بین‌المللی دمشق و حلب در شمال سوریه هدف حمله موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

 در این گزارش آمده است که پدافند هوایی سوریه حمله موشکی اسرائیل به هر دو فرودگاه را دفع کرد. هنوز جزئیات دیگری در دسترس نیست.

در همین راستا، وزارت حمل و نقل سوریه از انتقال پروازهای برنامه ریزی شده از طریق فرودگاه های دمشق و حلب (ورود و خروج) به فرودگاه بین المللی لاذقیه خبر داد.

این حملات رژیم صهیونیستی که از سمت جولان اشغالی صورت گرفته است منجر به شهادت یک کارگر غیرنظامی و جراحت یک کارگر دیگر نیز شد‌.

امروز فرودگاه حلب برای سومین بار و فرودگاه دمشق برای دومین بار در ماه جاری هدف حمله صهیونیست ها قرار گرفت. این در حالی است که تنش در منطقه با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تشدید شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
مگه اینکه باند فرودگاه حلب از جنس الماس باشه که بعد چندین بار بمباران هوایی هنوز پابرجا باشد
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اصلا چیزی از فرودگاه حلب ، باقی مانده ؟
بابائی
۰۹:۵۷ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟