سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام نهایی ۷۰ داوطلب مجلس دوازدهم در استان اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت‌نام نهایی ۷۰ داوطلب مجلس دوازدهم طی ۳ روز نخست این مرحله از انتخابات خبر داد.

رضا قاسمیان رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت‌نام نهایی ۷۰ داوطلب مجلس دوازدهم طی ۳ روز نخست این مرحله از انتخابات خبر داد و گفت: مرحله ثبت‌نام نهایی تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳ آبان ادامه دارد.

او اظهار کرد: مرحله ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳ آبان ادامه دارد و در این مرحله صرفٱ افرادی امکان ثبت‌نام دارند که در مرحله پیش‌ثبت‌نام کد رهگیری دریافت کرده باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به آمار ۳ روز نخست این مرحله، افزود: در کل ۵ حوزه انتخابیه استان اردبیل ۷۰ نفر ثبت‌نام خود را در ۳ روز نخست نهایی کرده‌اند که از این تعداد ۳ نفر خانم و ۶۷ نفر آقا هستند.

قاسمیان ادامه داد: ۳۵ نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، ۱۲ نفر از حوزه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، ۱۲ نفر از حوزه مشکین‌شهر، ۷ نفر از حوزه خلخال و کوثر و ۴ نفر نیز از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت ثبت‌نام کرده‌اند.

او با بیان اینکه در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۸۹۴ نفر از کل استان اردبیل برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند، تصریح کرد: در مرحله ثبت‌نام نهایی امکان تغییر حوزه انتخابیه برای داوطلبان فراهم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.