سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای ۲ عضو معلول در زنجان احداث شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از ابتدای تاسیس حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) ۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای ۲ عضو معلول با کمک بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی و اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال احداث شده است.

رضا خواجه ای با بیان اینکه ۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای ۲ عضو معلول در زنجان احداث شد  گفت: اعطای ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به واحدهای نیمه تمام روستایی، کمک بلاعوض به تامین مسکن محرومین در قالب (احداث، تعمیر، خرید و اجاره) به تعداد ۴۱۰ فقره با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات حساب ۱۰۰ امام (ره) به شمار می رود.

وی اظهار داشت: احداث ۷۲۷ واحد مسکونی از سوی انجمن خیرین مسکن ساز و توزیع بسته های معیشتی باکمک خیرین و معرفی خانوارهای محروم و مستاجرین برای اخذ وام قرض الحسنه به تعداد ۴۵ فقره و احداث ۳۵ واحد مسکونی برای محرومین توسط خیرین با بیش از ۷۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات مهم این‌ حوزه‌ بوده است.

این مسوول ادامه داد: بنیاد مسکن نهادی است که با هدف رفع محرومیت از جامعه تشکیل‌ شده است و در راستای این هدف باید میزان خدمات‌رسانی به قشر محروم و بی‌بضاعت جامعه را افزایش داده و برای رفع نیازهای این قشر تلاش و جدیت بیشتری شود.

وی با بیان اینکه تقویت حساب ۱۰۰ حضرت امام گامی مهم در راستای تامین مسکن محرومین است خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن استان همواره تقویت جایگاه حساب ۱۰۰ را بعنوان رکن اصلی در راس کارها و اهداف خود قرار داده است و با جدیت موضوع را پیگیری می کند که در این راستا، تامین مسکن برای اقشار محروم و کم درآمد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: عموم مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومین از طریق شماره حساب ۱۰۰ نزد بانک ملی واریز کنند.

خواجه ای افزود: در سال جاری میزان کمک های نقدی خیرین به اقشار کم درآمد مبلغ ۱۳.۵ میلیارد ریال و میزان کمک های نقدی و غیر نقدی جهت تامین مسکن محرومین به مبلغ ۷۵میلیارد ریال به تعداد ۸۲ خانوار در استان بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.