مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تخصیص تسهیلات متمم ۲ میلیارد ریالی به تعداد زیادی از طرح‌های نهضت ملی مسکن استان در حال انجام است که موجب پیشرفت عملیات اجرایی آنها می‌شود.

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است، گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش روستایی در استان ساخته خواهد شد، اضافه کرد: متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

این مسوول ادامه داد: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی، حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده‌ است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای تحویل ۲ هزار واحد مسکونی در سفر آتی رئیس جمهور به استان، گفت: در این راستا کارگروه پیگیری و برنامه ریزی برای تحویل این تعداد واحد با حضور کارگزاران پروژه های نهضت ملی مسکن، پیمانکاران پروژه ها و زیرساخت ها تشکیل شد تا موانع و مشکلات مطرح و بررسی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: تسریع در واگذاری ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن زنجان مستلزم تلاش شبانه روزی سازندگان، همکاری متقاضیان در تکمیل آورده ها و تسریع در پرداخت تسهیلات متمم‌ ۲ میلیارد ریالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.