سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری ۲۲۷ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت

سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی از واگذاری ۲۲۷ قطعه زمین ۲۰۰ مترمربعی به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان خبرداد.

 سیدعلی میرکریمی با اشاره به قانون حمایت از جوانی جمعیت در استان گفت: چهار هزار و ۹۵۴ نفر در استان با ثبت نام در سامانه متقاضی دریافت زمین جوانی جمعیت شدند که چهار هزار و ۳۵۵ نفر حایز شرایط شدند.

وی افزود: خانواده‌های واجد شرایط دریافت زمین طرح جوانی جمعیت، برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

سرپرست راه و شهرسازی استان گفت: براساس این گزارش زمین‌ها در قالب طرح جوانی جمیعت به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و والدین دارای سه فرزند یا بیشتر که یک فرزندشان پس از تاریخ ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده است، مشمول این طرح هستند.

میرکریمی همچنین در ادامه به ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: طبق هدفگذاری ها، ۴۷ هزار واحد مسکونی در شهر‌ها و ۲۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها باید ساخته شود.

سرپرست راه و شهرسازی استان اضافه کرد: ۷۶ هزار و ۶۵۶ نفر در استان با ثبت نام در سامانه، متقاضی دریافت مسکن طرح نهضت ملی در شهر‌ها شدند از این تعداد ۳۲ هزار نفر حائز شرایط برای دریافت شدند.

به گفته میر کریمی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان به طور میانگین ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعدادی از این طرح‌ها امسال به بهره برداری می‌رسند.

برچسب ها: زمین ، جوانی جمعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.