سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان تا پنجم آبان ادامه دارد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی شهرداری‌های استان به صورت اینترنتی از روز گذشته آغاز شده است و تا پایان روز جمعه پنجم آبان ۱۴۰۲ ادامه دارد.

سعید خلجی با اشاره به انتشار دفترچه آزمون استخدامی‌ شهرداری‌های زنجان در سایت جهاد دانشگاهی، گفت: پس از تلاش ۶ ماهه و با پیگیری‌های مدیریت استانی بحث جذب نیرو در شهرداری‌های استان زنجان به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: در همین راستا به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و عملی(برای مشاغل عملیاتی آتشنشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: به متقاضیان توصیه می‌شود در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

خلجی با بیان اینکه ۹۴ نفر در آزمون شهرداری‌های استان جذب می شوند، اضافه کرد: شرایط سنی و رشته‌های مورد نیاز در سایت جهاد دانشگاهی درج شده است.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون از سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت.

خلجی افزود: انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل، حداکثر سه برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می‌پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.