سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان الاقصی برای فلسطین عزت و عظمت به ارمغان آورده است

در بیانیه دانشگاه سیستان و بلوچستان آمده است: طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها خواهد شد.

  روابط‌عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان در بیانیه این دانشگاه در محکومیت بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی آمده است؛
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
(و آنان که ظلم و ستم کردند به‌زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی بازمی‌گردند.)
سوره شعرا آیه ۲۴۳
 
جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر ماست.

این جنایت ضدبشری در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و به‌واقع ضدبشری و ضداسلامی، رقم می‌خورد و امروز سران دولت استکباری و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.

بی شک این کشتارها خشم مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید.

طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن محکوم‌کردن توحش و سبعیت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به‌شهادت‌رساندن مردم، مجروحان و کادر پزشکی اعلام می‌دارد: ظلم و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده متکی به امداد الهی سرانجام پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت‌طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.