سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایدن بودجه ۱۰۰ میلیارد دلاری برای کمک به تل‌آویو و کی‌یف را بررسی می‌کند

دولت بایدن در حال تهیه پیش‌نویس یک بسته کمک خارجی ۱۰۰ میلیارد دلاری است که شامل کمک به رژیم صهیونیستی و اوکراین می‌شود.

 منابع آگاه گزارش دادند جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی یک بودجه تکمیلی ۱۰۰ میلیارد دلاری است که شامل کمک‌های دفاعی برای رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان می‌شود.

به گزارش رویترز، انتظار می‌رود بایدن از کنگره بخواهد که لایحه بودجه تکمیلی را ظرف چند روز تصویب کند. دو نفر از منابع می‌گویند دلیل این مبلغ زیاد آن است که بودجه برای یک سال کامل خواهد بود.

سناتور بن کاردین، رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا می‌گوید که هنوز رقم خاصی برای درخواست تکمیلی ندیده است، اما اگر به اندازه ۱۰۰ میلیارد دلار باشد، تعجب نخواهد کرد. سناتور‌های آمریکایی پیش‌تر گفته بودند انتظار دارند بایدن تا پایان این هفته درخواست میلیارد‌ها دلار کمک برای رژیم اسرائیل و همچنین اوکراین را برای آن‌ها ارسال کند. 

اخبار مربوط به بسته کمک خارجی ۱۰۰ میلیارد دلاری در حالی منتشر شد که روز گذشته یک روزنامه آمریکایی گزارش داد رژیم صهیونیستی از آمریکا درخواست کمک اضطراری به مبلغ ۱۰ میلیارد دلار کرده است. با این حال، سرنوشت هر قانونی که به کنگره می‌رود نامشخص است، زیرا مجلس نمایندگان آمریکا از زمان برکناری کوین مک‌کارتی بدون رئیس مانده و قادر به تصویب هیچ قانونی نبوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
دولت آمریکا زیر سلطه اسرائیل هست رئیس جمهور آمریکا باید همه چی بده دلار جای خود دارد