سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۶۸ میلیارد ریال جریمه تعزیراتی در مهاباد وصول شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۶ پرونده تخلف تعزیراتی در این شهرستان مختومه شده که در قبال آن ۶۸ میلیارد ریال جریمه از متخلفان وصول شده است.

جعفر نوری رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد گفت:  در نیمه نخست سال تاکنون، هزار و ۶ پرونده تخلف تعزیراتی در این شهرستان مختومه شده که از این تعداد ۲۵ میلیارد ریال جرایم دریافت شده مربوط به بخش کالا و خدمات، ۴۲ میلیارد ریال مربوط به قاچاق کالا و بیش از ۱.۲ میلیون ریال نیز در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده ۷۷۱ پرونده کالا و خدمات، ۲۰۰ پرونده مربوط به قاچاق و ۱۰ پرونده هم در بخش بهداشت و درمان است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد ادامه داد: گران فروشی، تقلب، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و درج نکردن قیمت از عمده تخلفات صنوف ارائه کالا و خدمات بوده و همچنین عمده کالای‌های قاچاق کشف شده هم شامل سیگار، پوشاک و پارچه است.

نوری با بیان اینکه ۳۰ درصد تخلفات بخش کالا و خدمات از طریق گزارش مردم پیگیری و رسیدگی می‌شود، گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم‌فروشی می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵، موضوع را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مهاباد اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.