سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان اتکا:

سیستان و بلوچستان ظرفیت تبدیل شدن به هاب امنیت غذایی را دارد

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان اتکا امنیت غذایی در سیستان و بلوچستان است که می‌تواند این استان را به عنوان هاب منطقه تبدیل کند.

مرتضی اعلمیر حاشیه نشست با استاندار سیستان و بلوچستان و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان اتکا و استانداری این استان گفت: یکی از مهمترین راهکار‌های برون رفت از مشکلات کشور قوی بودن و قوی ماندن بوده که این امر در بیانات مقام معظم رهبری نیز به دفعات متعدد اشاره شده است.

وی بیان کرد: یکی از مولفه‌های مهم توسعه در هر منطقه موضوع امنیت غذایی محسوب می‌شود و اهمیت این موضوع در مسائل و مشکلات پیش آمده در منطقه روسیه و اوکراین قابل مشاهده است.

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان برخوردار دارای ظرفیت‌های بالایی است و امروز شاهدیم که در بسیاری از حوزه‌ها سرمایه‌گذاری‌های بی‌نظیری در منطقه انجام شده است.

وی اذعان کرد: یکی از مهمترین اهداف سازمان اتکا امنیت غذایی در این استان است که می‌تواند سیستان و بلوچستان را به عنوان هاب منطقه تبدیل کند.

اعلمی اقتصاد دریا محور آینده این استان است و ما باید از این ظرفیت برای تامین پروتئین مردم استفاده کنیم که در این راستا اقدامات خوبی آغاز شده و هم اکنون نیز در سه واحد شیلات از جمله بسته‌بندی، ذخایر راهبردی و ایجاد سردخانه و ایجاد صنایع فرآوری در حال فعالیت هستیم.

وی تصریح کرد: بخش توسعه فروشگاهی نیز یکی از مهم‌ترین موضوعات در سیستان و بلوچستان است که نگاه ویژه‌ای به استان وجود دارد.

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: موفقیت‌های جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار نقش موثری در موفقیت جوانان فلسطینی در مبارزه با اسرائیل داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.