سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن نبودن برخی از نقاط جاده‌های روستایی و راه اصلی به استان آذربایجان شرقی

فرماندار شهرستان عجب شیر گفت: انتظار می‌رود با توجه به ایمن نبودن برخی از نقاط جاده‌های روستایی و راه اصلی به طرف مرکز استان آذربایجان شرقی خطراتی که در این محور مواصلاتی تهدید می‌کند نسبت به اصلاح این موارد اقدام گردد.

 جعفر قادری در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان گفت:خط کشی، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی، ایجاد شانه خاکی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز از نیاز‌های ضروری راه فرعی و روستایی عجب شیر است که انجام آن موجب ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی این شهرستان خواهد شد.

وی از تخصیص ۶میلیارد تومان جهت تعریض جاده دانالو خبر داد افزود:تاکنون بیش از یک میلیارد تومان در این مسیر هزینه شده و با یک کار جهادی و با هماهنگی کلی ادارات این مسیر انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد:ضمن تشکر از راهداری استان و شهرستان، روکش آسفالت عجب شیر بناب و بالعکس به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه روکش آسفالت راه روستایی مسیر هر گلان به طول حدود ۸ کیلومتر به اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده گفت: تراشه برداری مسیر راه روستایی هر گلان در کنار سد قلعه چای و ورودی روستایی تپیک دره با اعتبار حدود ۲۵ میلیارد ریال و ترمیم پل‌های راه‌های روستایی مسیر هرگلان به تعداد بیش از ۱۶ دستگاه با اعتبار حدود ۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

برچسب ها: جاده ، ایمن سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.