سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل:

بازگشت سرمایه بخش خصوصی در پروژه‌های آزادراهی باید در اولویت باشد

ملازنیل گفت: بازگشت سرمایه بخش خصوصی در پروژه‌های آزادراهی باید در اولویت قرار گیرد چراکه تعداد زیادی از پروژه‌ها توسط این بخش انجام می‌شود.

محمود ملازنیل گفت: آزاد راه  اصفهان -شیراز   یکی از طولانی ترین پروژه های آزاد راهی در کشور است که محدوده بین ایزدخواست و شیراز را در بر می گیرد و طول این پروژه  ۲۸۵ کیلومتر است که بخش اول آن به صورت یکجا افتتاح شد.

به گفته معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور،  طول کل پروژه آزادراه شیراز - اصفهان ۳۵۰ کیلومتر است که فاز دوم آن برای قطعات ۸ کلنگ زنی شد. این آزاد راه بعد از آزاد راه زنجان-تبریز طولانی ترین پروژه است چراکه آزاد راه زنجان تبریز ۲۸۵ کیلومتر است که این پروژه در ۴ مرحله به بهره برداری رسید.

او می گوید:  ۱۳۵ کیلومتر این پروژه مسیر فعلی اصفهان - شیراز را کوتاه کرده و ۱۳۶ میلیون لیتر  صرفه جویی در مصرف سوخت دارد و حدود ۳ هزار میلیارد تومان برای اقتصاد کشور در طول یک سال  صرفه جویی منابع به همراه دارد که این میزان در سال های آینده بیشتر خواهد شد.

ملازنیل گفت: عمده آزادراه‌های کشور توسط بخش خصوصی ساخته می شود و عمده سرمایه گذاری ها از این طریق است بنابراین بازگشت سرمایه از طریق عوارض برای تشویق سرمایه گذاران برای ورود به این بخش بسیار مهم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.