سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۳ درصد تعهد اشتغال امسال کمیته امداد استان سمنان محقق شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۷۳ درصد از تعهد اشتغال امسال این نهاد با ایجاد ۲ هزار و ۷۴ شغل محقق شد.

ذوالفقاری گفت: کمیته امداد از جمله دستگاه‌های متعهد به ایجاد اشتغال در استان سمنان، با ثبت ۲ هزار و ۷۴ فرصت شغلی در سامانه رصد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توانست ۷۳ درصد از سهم کمیته امداد در تعهد اشتغال استان سمنان را محقق کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی جامعه هدف و همچنین اقشار آسیب‌پذیر، یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این نهاد حمایتی است که در سال جاری تکلیف قابل‌توجهی درزمینه اشتغال بر عهده کمیته امداد قرار داده‌شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد از جمله دستگاه‌های متعهد به ایجاد ۲ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان است، خاطرنشان کرد: با ثبت ۲ هزار و ۷۴ فرصت شغلی در سامانه رصد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این نهاد موفق به کسب رتبه اول در ایجاد اشتغال استان شد.

وی یادآور شد: استعدادسنجی، فراگیری مهارت‌های شغلی با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، نظارت بر اجرا و همچنین پایش و نظارت‌های سه تا پنج‌ساله با هدف پایدارسازی طرح‌های اشتغال ایجادشده اجرایی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.