سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل وضعیت ۱۵۰ هزار نفر از خانواده ایثارگران 

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: تا کنون ۱۵۰ هزار کارمند از خانواده ایثارگران در سطح کشور تبدیل وضعیت شده اند.

حجت الاسلام مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در دیدار بی واسطه با مردم استان قزوین گفت:  تا کنون ۱۵۰ هزار کارمند از خانواده ایثارگران در سطح کشور تبدیل وضعیت شده اند و همه دستگاه‌های اجرایی باید برتبدیل وضعیت ۱۵۰ هزار نفر از خانواده ایثارگران اساس قانون برای تبدیل وضعیت فرزندان خانواده‌های ایثارگر در دستگاه‌ها اقدام کنند.

وی در ادامه از بررسی حدود ۳۰۰ هزار پرونده و مختومه شدن آن در یکسال گذشته خبر داد و گفت: دستگاه‌هایی که احکام دیوان را اجرا نکنند مدیر دستگاه مربوطه ضمن انفصال از خدمت باید خسارت فرد را نیز پرداخت کند.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: اجرای بخشی از قانون تبصره چهار ماده ۱۶ در دستور کار دیوان عدالت اداری است و دستگاه‌ها موظفند که به در خواست‌های مردم در مدت سه ماه پاسخ دهند در غیر این صورت مردم می‌توانند علیه دستگاه به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.

حجت الاسلام مظفری در ادامه از علت عدم اجرای برخی احکام صادره دیوان عدالت اداری گفت: برخی از این احکام بار مالی برای دستگاه دارند که باید سازمان برنامه و بودجه با بررسی و مطالعه برای اختصاص اعتبار دستگاه متولی تلاش کند.

۲۰۰ نفر از مردم استان امروز بدون واسطه با رئیس دیوان عدالت اداری دیدار کردند و دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آن‌ها داده شد.

تبدیل وضعیت، بیمه، تسهیلات بانکی و کمیسیون‌های شهرسازی از عمده مشکلات مراجعه کنندگان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
ایثارگری تمومی نداره همش اینا استخدام میشن بقیه رو هوا خدا رو خوش نمیاد