سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت کمترین عوارض از آزادراه شیراز - اصفهان

معاون وزیر دفاع گفت: در ساخت آزادراه شیراز - اصفهان از بهترین مصالح استفاده شده است و دولت سعی می‌کند کمترین دریافتی را از محل عوارضی داشته باشد.

امیر باقری، معاون وزیر دفاع در نشست خبری امروز خود گفت: بنیاد تعاون به پروژه‌هایی وارد می‌شود که چون منفعت ندارد، بخش خصوصی استقبال نمی‌کند. در این راستا رقیب بخش خصوصی نیستیم.

به گفته مدیرعامل بنیاد تعاون  آزادراه شیراز-اصفهان  با بهترین مصالح و در شرایط مناسبی ساخته شد. باید هزینه اجرا از محل اخذ عوارضی تامین شود و قطعا دولت تلاش می‌کند، کمترین دریافتی را از محل عوارضی داشته باشد.

باقری اضافه کرد: این پروژه سرمایه بزرگی از تجربه برای ما دارد و یک کارگاه بزرگ عمرانی در کشور است.

ایجاد ۱۰ منطقه گردشگری و رفاهی در آزادراه شیراز- اصفهان

محمدیان مدیرعامل شرکت احداث، بهره برداری و نگهداری از آزادراه شیراز-اصفهان در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه در آزادراه شیراز-اصفهان ساختمان‌های موقت بتنی آماده شده و و با توجه به آنکه طول این آزادراه ۲۱۲ کیلومتر است چندین پمپ بنزین سیار در طول مسیر قرار گرفته است همچنین ساختمان‌های هلال احمر و پلیس راهور هم به زودی در این آزادراه جای گیری می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت احداث، بهره برداری و نگهداری از آزادراه شیراز-اصفهان ۵ نقطه گردشگری و ۵ نقطه مجتمع بین راهی قرار دارد که تمامی آن‌ها در طول این آزادراه قرار گرفته اند.

او می‌گوید: در طول این آزادراه ۷ عوارضی قرار گرفته و تجهیزات الکترونیکی در آزادراه شیراز اصفهان نصب شده است و اگر مردم به موقع عوارض آنلاین آزادراهی را پرداخت کنند، اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی در این مسیر ادامه خواهد داشت.

او افزود: مبلغ عوارضی هنوز مشخص نیست و در کمیته سرمایه گذاری وزارت راه تصویب و سپس ابلاغ می‌شود. اما پیش بینی می‌کنیم یکی از ارزان‌ترین نرخ‌های عوارضی را داشته باشد.

وی گفت: افتتاح این آزادراه ۱۳۵ کیلومتر مسیر تردد بین دو استان را کوتاه می‌کند و در کاهش مصرف بنزین تاثیرگذار است. همچنین ۷ عوارض الکترونیکی در طول این مسیر فعال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.