سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

بیش از ۱۵ هزار خانوار روستایی زنجان زیر پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار و ۵۷۸ خانوار روستایی زیر پوشش کمیته امداد استان هستند که این میزان معادل ۵۶ درصد از کل مددجویان استان است.

روح اله صالحی  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ هزار و ۵۷۸ خانوار روستایی زیر پوشش کمیته امداد استان هستند، گفت: این تعداد خانوار شامل ۲۸ هزار و ۵۴۸ نفر مددجو است که در نقاط مختلف استان ساکن هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد، برنامه‌های مختلفی را برای توانمندسازی مددجویان روستایی اجرا می‌کند، گفت: کمک به توسعه اقتصادی روستاها از طریق اجرای طرح‌های اشتغالزایی به ویژه در حوزه مشاغل بومی و محلی از جمله اقدامات کمیته امداد در این مناطق است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح جهاد روشنایی در روستاها و مناطق محروم استان بیان کرد: ۴۲۹ خانوار مددجو در قالب طرح جهاد روشنایی از ابتدای سال جاری تاکنون به شرکت برق جهت نصب نیروگاه خورشیدی خانگی معرفی شده‌اند که پرونده ۲۱۲ نفر از آنها بررسی شده است.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح، انرژی برق تولیدی از هر پنل خورشیدی نصب شده در روستاهای استان از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان خریداری و وارد مدار می‌شود.

صالحی در ارتباط با ساخت مسکن برای مددجویان روستایی نیز گفت: مددجویان روستایی استان تا پایان سال جاری صاحب خانه می شوند و در تلاش هستیم به وعده خود در قبال روستاییان عمل کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.