سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت نقل و انتقال کندو‌های عسل در آذربایجان شرقی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از ممنوعیت نقل و انتقال کندو‌های عسل در استان خبر داد.

آقای قویدل از آغاز آمارگیری از زنبورستان‌های استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور از هفته دوم مهرماه سال ۱۴۰۲ خبر داد. 

وی گفت: آمارگیری از زنبورستان‌های استان به مدت ۱۳ روز از پانزدهم مهرماه امسال تا پایان روز پنجشنبه بیست وهفتم مهرماه در سطح استان توسط کارشناسان شبکه پهنه بندی جهادکشاورزی و با همکاری اتحادیه زنبورداران انجام می‌گیرد در این خصوص از کلیه زنبورداران عزیز درخواست می‌گردد جهت شرکت در این آمارگیری علاوه بر ارائه آدرس دقیق محل اسکان کندو‌های زنبورعسل خود با کارشناسان پهنه بندی همکاری لازم را نموده و در زمان سرشماری کندو‌ها در زنبورستان خود با در دست داشتن کارت ملی حضور داشته باشند.

آقای قویدل با بیان اینکه در ایام سرشماری کندو‌های عسل در آذربایجان‌شرقی هرگونه نقل و انتقال کندو ممنوع می‌باشد گفت: زنبوداران گرامی استان توجه داشته باشند که در محدوده زمانی ذکر شده از هرگونه نقل و انتقال کندو‌ها اکیدا خودداری کنند. 

شایان ذکر است زنبورداران می‌توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و یا مدیریت امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان از طریق شماره تلفن ۳۴۴۹۴۱۱۹ تماس حاصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.