سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ سوله برای استقرار دانش بنیان ها در نظرآباد اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ سوله تولیدی برای استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک صنعتی نظرآباد استان البرز اختصاص یافته است.

علی حدادی گفت: اکنون این سوله ها در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارد و در آینده نزدیک در اختیار نخبگان و شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مجلس و دولت حمایت از شرکت های دانش بنیان و نخبگان را در اولویت قرار داده و چشم انداز خوبی در این بخش ترسیم شده است.

حدادی با اشاره به محرومیت شهرجدید مهستان شهرستان ساوجبلاغ از تخت بیمارستانی اعلام کرد: به تازگی مجوز ساخت اولین بیمارستان این شهر در کمیسیون ماده ۲۳ قانون برنامه وبودجه کشور تصویب شد.

وی ادامه داد: از سال ۷۲ تاکنون ساکنان شهرجدید مهستان در انتظار ساخت بیمارستان در این شهر بودند که با پیگیری های انجام گرفته اکنون مقدمات ساخت بیمارستان این شهر فراهم است.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ،نظرآباد، طالقان و چهارباغ درمجلس شورای اسلامی گفت: با بهره برداری از تصفیه خانه شهر جدید مهستان ، انتقال آب سد طالقان به شهرهای مهستان ، نظرآباد و هشتگرد تا ۲۰ روز آینده محقق می شود.

وی افزود: اکنون کمبود فضای آموزشی و وسایل حمل ونقل عمومی از مهمترین مشکلات شهر جدید مهستان است که با سرعت در حال پیگیری و تحقق است.

حدادی با اشاره به حمایت مجلس یازدهم از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ، کشوری و لشکری بیان کرد: در این زمینه برنامه هایی موثری در دست اقدام قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.