دانشگاه علوم تحقیقات در آینده‌ای نزدیک امید دارد که با راه‌اندازی مرکز رشد علوم و تحقیقات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاه داشته باشد.

زهره روشنی مسئول روابط عمومی تحقیقات در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان می‌خواهیم مرکز رشد و علوم تحقیقات را در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی کنیم، گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز رشد و علوم تحقیقات این است که ارتباط بین صنعت و دانشگاه را گسترش دهیم و گامی مؤثر در مسیر نیل به اهداف مد نظر مقام معظم رهبری برداریم.

وی ادامه داد: عقد تفاهم‌نامه‌های متعدد در این واحد آموزشی با صنایع، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف کشور نظیر کشتیرانی، محیط زیست، انرژی اتمی و غیره در راستای گسترش ارتباطات دانشگاه به صنعت انجام شده است.

روشنی با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر مراکز تحقیقاتی واحد علوم و تحقیقات از جمله مرکز فیزیک پلاسما، محیط زیست، صنایع غذایی و غیره تصریح کرد: هم اکنون این واحد دانشگاهی دارای 15 مرکز تحقیقاتی و 10 شرکت دانش‌بنیان است که به زودی فعال می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امید است واحد علوم تحقیقات با توجه به امکانات و شاخص‌های موجود در این واحد دانشگاهی، در آینده نزدیک به یک قطب علمی پیشرو در جهان تبدیل شوند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


برچسب ها: مرکزرشد ، دانش بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار