سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام خبر داد

برگزاری ۱۱ مانور سطح یک در شرکت گاز استان ایلام

رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام از برگزاری ۱۱ مانور سطح یک در زمینه‌های مختلف طی ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

زهرا فرجی رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام از برگزاری ۱۱ مانور سطح یک در زمینه‌های مختلف طی ۶ ماهه اول امسال خبر داد و گفت: این مانور‌ها در زمینه زلزله، آتش سوزی ساختمان، ریزش خرابکارانه مرکاپتان در ایستگاه CGS، پارگی شبکه در حین عملیات جوشکاری و پارگی شبکه بر اثر بیل مکانیکی بوده است.

وی هدف از برگزاری این مانور‌ها را ایجاد آمادگی پرسنل برای شرایط بحران و اضطراری عنوان کرد و افزود: برای آمادگی نیرو‌های خدمت‌رسان و آماده بکار نگه‌داشتن تاسیسات و زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب این مانور‌ها برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: انجام اینگونه مانور‌ها باعث ایجاد آمادگی در افزایش توانمندی واحد‌های عملیاتی برای توسعه راه حل‌های مقابله با بحران، مهار آتش‌سوزی و مشارکت فعال واحد‌های معین به منظور کاهش آسیب‌پذیری، حفظ زیرساخت‌های حیاتی، مدیریت بحران ناشی از تهدیدات و حوادث احتمالی طبیعی، ایجاد یکپارچگی در اجرا و ارزیابی مانور، یافتن نقاط ضعف و قوت، تهدید و فرصت‌ها در مانور به منظور تعریف و انجام اقدامات اصلاحی پیشگیرانه می‌شود.

رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب و اهمیت صیانت از تأسیسات گازرسانی به منظور مقاوم سازی شبکه‌ها و مقابله با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی در اولویت‌های کاری مسئولان این شرکت قرار گرفته است، مطرح کرد: واحد HSE با یک برنامه ریزی جامع نسبت به برگزاری مانور‌های مختلف آمادگی، تمرینی و عملیاتی در سطوح مختلف اقدام می‌کند.

وی هدف اصلی شرکت گاز استان را ارائه کار کیفی و خدمات مستمر و مداوم به مشترکین گاز طبیعی خواند و افزود: برگزاری این مانور‌ها با هدف کاهش حوادث، حفظ شاخص‎های ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری و بدون اطلاع پیشین برگزار شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.